strona główna Aktualności TEXA oficjalnie otwiera call center
2013-06-28, ostatnia aktualizacja 2013-06-28 07:03

TEXA oficjalnie otwiera call center

Firma TEXA oficjalnie uruchomiła telefoniczny serwis wsparcia technicznego (call center) dla użytkowników testerów diagnostycznych CAR i TRUCK. Sam serwis działa już w istocie kilka lat; okres przed oficjalnym jego uruchomieniem pozwolił na przygotowanie operatorów oraz dostosowanie usługi do oczekiwań polskich klientów.

Zadaniem zespołu zatrudnionego w call center jest udzielanie informacji związanych z obsługą urządzeń oraz pomoc podczas diagnostyki i naprawy pojazdów osobowych lub ciężarowych. Infolinia działa w dni robocze w godzinach 8.30-16.30 pod numerem (+48) 12 617 05 17. Logowanie do systemu odbywa się poprzez podanie indywidualnego kodu dostępu wygenerowanego w systemie TEXA i dostarczonego wcześniej użytkownikom.

Pomoc udzielana jest na kilka sposobów. Może to być zwykła rozmowa telefoniczna, kontakt e-mailowy oraz diagnostyka zdalna i zdalne wsparcie techniczne świadczone za pośrednictwem kanałów elektronicznych.

Warunkiem otrzymania pomocy jest  wykupienie rocznej aktualizacji Texpack oraz usługi Tex@info, na którą składają się trzy pakiety:

  • call center;
  • biuletyny techniczne;
  • wyszukiwanie rozwiązań.

Uruchomieniu infolinii towarzyszy promocja, w ramach której aktywni abonenci Texpack mogą uzyskać nieodpłatny dostęp do pakietu Tex@info.

Texa



Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2