Firma TEXA oficjalnie uruchomiła telefoniczny serwis wsparcia technicznego (call center) dla użytkowników testerów diagnostycznych CAR i TRUCK. Sam serwis działa już w istocie kilka lat; okres przed oficjalnym jego uruchomieniem pozwolił na przygotowanie operatorów oraz dostosowanie usługi do oczekiwań polskich klientów.
Zadaniem zespołu zatrudnionego w call center jest udzielanie informacji związanych z obsługą urządzeń oraz pomoc podczas diagnostyki i naprawy pojazdów osobowych lub ciężarowych. Infolinia działa w dni robocze w godzinach 8.30-16.30 pod numerem (+48) 12 617 05 17. Logowanie do systemu odbywa się poprzez podanie indywidualnego kodu dostępu wygenerowanego w systemie TEXA i dostarczonego wcześniej użytkownikom.
Pomoc udzielana jest na kilka sposobów. Może to być zwykła rozmowa telefoniczna, kontakt e-mailowy oraz diagnostyka zdalna i zdalne wsparcie techniczne świadczone za pośrednictwem kanałów elektronicznych.
Warunkiem otrzymania pomocy jest wykupienie rocznej aktualizacji Texpack oraz usługi Tex@info, na którą składają się trzy pakiety:
Uruchomieniu infolinii towarzyszy promocja, w ramach której aktywni abonenci Texpack mogą uzyskać nieodpłatny dostęp do pakietu Tex@info.
0 komentarzy dodaj komentarz