strona główna Aktualności Coraz większa sieć Conti
2012-11-26, ostatnia aktualizacja 2012-11-26 07:10

Coraz większa sieć Conti

Fot. Continental

Fot. Continental

Conti360° jest programem usługowym działającym w 13 krajach europejskich oraz angażującym serwisy w 24 państwach w ramach usługi ContiBreakdownService. Inicjatywa polega na serwisowaniu ogumienia (głównie u przewoźników międzynarodowych).

Program usługowy Conti360° Fleet Services powstał z inicjatywy firmy Continental we współpracy z automobilklubem ADAC i składa się z kilku modułów. Usługa ContiFitmentService obejmuje zakup i profesjonalny montaż opon. Moduł ContiFleetCheck zapewnia klientowi bieżącą analizę stanu ogumienia i pomoc przez cały czas jego eksploatacji aż do planowej wymiany. Po zakończeniu cyklu życia opon oferowana jest usługa odbioru karkasów (ContiCasingManagement). W trakcie całego okresu eksploatacji gum klienci mogą zlecać ekspertom Conti analizę danych dotyczących opon i przygotowanie raportów ich zużycia w ramach usługi FleetManagementReport.

Program Conti360° jest realizowany przez call center, którego personel posługuje się ojczystym językiem klienta, bez względu na to, gdzie korzysta on z usługi.

W 2010 roku także w Polsce ruszył program Conti 360o Fleet Services. Za realizację usług odpowiada sieć 147 serwisów na terenie całego kraju. Większość z nich znajduje się przy głównych szlakach komunikacyjnych. Przez całą dobę 80 placówek świadczy usługę ContiBreakdownService, dzięki której awaria ogumienia jest usuwana w około dwie i pół godziny od momentu zgłoszenia. Wraz z rozwojem sieci rośnie liczba zrealizowanych zleceń. W ubiegłym roku było ich 3,8 tysiąca (z czego 2,4 tysiąca wykonano w warsztacie, a 363 na trasie). W roku bieżącym już po pierwszych trzech kwartałach liczba zleceń przekroczyła 3,9 tysiąca (spośród których prawie 2,5 tysiąca zrealizowano w warsztacie).



Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2