Wiosną bieżącego roku pojawiły się nowe formuły (dodatki) do paliw oraz preparaty do czyszczenia silnika sprzedawane pod marką STP. Środki te są przeznaczone zarówno do stosowania w jednostkach zasilanych benzyną (i biopaliwami) albo olejem napędowym, jak i gazem (LPG).
Od jesieni trzy najczęściej kupowane preparaty można nabyć w dwukrotnie większych opakowaniach o pojemności 400 ml. Jest to ilość wystarczająca na wymieszanie ze 120 litrami paliwa. Zakup większego pojemnika wiąże się z mniejszymi wydatkami niż nabycie dwóch butelek 200-mililitrowych.
W większych opakowaniach są oferowane formuły do benzyny, środek do czyszczenia wtryskiwaczy dieslowskich oraz preparat do silników wysokoprężnych z antyżelem. Sugerowane ceny detaliczne takich pojemników wynoszą:
Według testów producenta środki pozwalają ograniczyć do 90 procent osadów w zaworach, zmniejszyć o 5 procent zużycie paliwa oraz przywrócić 7 procent utraconej mocy silnika. Wszystkie dodatki STP wprowadza się bezpośrednio przez wlew paliwa. Najlepiej jest robić to podczas tankowania do pełna.
Z produktów STP korzystają między innymi zawodnicy zespołu Lotos Dynamic Rally Team: Kajetan Kajetanowicz i Jarosław Baran, którzy wygrali Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski w 2010 i 2011 roku.
0 komentarzy dodaj komentarz