Firma Motomarketing.pl przygotowała na jesień 2012 roku dwa szkolenia otwarte dla pracowników warsztatów samochodowych.
Szkolenia dotyczą zagadnień prawnych i sprzedażowych. Pierwsze z nich odbędzie się 20 listopada, a jego temat to “Prawa serwisu i klienta”. Sprawa jest szczególnie istotna i aktualna, bo zarówno klienci firmowi, jak i indywidualni maja coraz większą wiedzę o swoich prawach. Natomiast dzień później zostanie przeprowadzone drugie szkolenie, pt. “ Perswazja w sprzedaży i obsłudze klienta”. Przekazana przez wykładowców wiedza pozwoli pracownikom warsztatów skuteczniej zachęcać do zakupu usług.
Zapisy na oba szkolenia są przyjmowane do 30 października br. Dla czytelników Autonaprawy przewidziany jest 10% rabat (przy zapisaniu się do 20 października).
Dodatkowe informacje: [email protected] oraz pod numerem telefonu 601 175 196 i 42 244 68 20.
0 komentarzy dodaj komentarz