Škoda zaprezentowała nową koncepcję swojego muzeum, które powstanie tuż obok fabryki w Mladá Boleslav w Czechach. Zmiany mają na celu przybliżenie zwiedzającym historii marki od początków jej istnienia.
Nowe Muzeum ŠKODY będzie się mieścić w jednym z pierwszych budynków produkcyjnych firmy. Po zakończeniu jego gruntownej renowacji, przewidzianego na grudzień 2012, odwiedzający będą mogli poznać historię, zapoznać się z rozwojem i obserwować proces produkcyjny Škody.
Planowana powierzchnia ekspozycyjna to 1.800 m2, na których udostępnionych zostanie około 45 samochodów, rowerów i motocykli. Nie zabraknie również szerokiej gamy innych historycznych eksponatów firmy.
Celem wystawy jest przedstawienie historii czeskiej marki w taki sposób, aby trafić do możliwie najszerszej grupy zainteresowanych. Dodatkowe, specjalne wystawy oraz atrakcyjne programy rozrywkowe mają zachęcić zwiedzających do ponownych wizyt w muzeum oraz podkreślić wkład marki w rozwój kultury i życia społeczności lokalnej w Mladá Boleslav.
Przebudowa muzeum odgrywa także kluczową rolę w działaniach komunikacyjnych producenta. Atrakcyjny i nowoczesny design oraz klarowna struktura przestrzeni ekspozycyjnej odzwierciedlają podstawowe wartości marki.
0 komentarzy dodaj komentarz