Międzynarodowy serwis naprawczy Pirelli CQ24 International to nowa usługa dla przewoźników dalekobieżnych. Gwarantuje ona kierowcom pomoc w razie uszkodzenia opony – niezależnie od lokalizacji pojazdu. Program obejmuje całą Europę, a obsługa jest prowadzona w języku polskim.
Uszkodzenie opony w czasie podróży to często spotykany problem. Powoduje on kosztowne przestoje, konieczność podstawiania dodatkowego pojazdu, przeładunek towarów i inne komplikacje. Dlatego tak ważne jest zorganizowanie odpowiedniej pomocy, najlepiej na miejscu zdarzenia lub w możliwie najbliższym warsztacie.
-Wiemy jak ważne jest, aby pojazd jak najszybciej wrócił na trasę. Niezależnie od czasu i lokalizacji wystarczy jeden telefon na linię zgłoszeniową, aby pomoc dotarła w ciągu dwóch godzin – mówi Katarzyna Nowak z Pirelli Polska.
Do dyspozycji kierowców jest czynne przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, telecentrum. Przyjęcie zgłoszenia jest każdorazowo potwierdzane smsem do kierowcy i administratora floty, a w miejsce postoju pojazdu natychmiast wysyłany jest mobilny serwis.
Sieć dealerów w programie Pirelli CQ24 International stale się powiększa, a dodatkowym udogodnieniem dla firm, które zdecydują się z niego skorzystać, jest system monitorowania pojazdów w czasie rzeczywistym oraz komputerowe przekazywanie raportów ze zgłoszenia i interwencji.
0 komentarzy dodaj komentarz