Cylinderki hamulcowe produkowane przez firmę TRW zwyciężyły w serii testów wytrzymałościowych, osiągając średni okres eksploatacji rzędu miliona cykli i wyprzedzając konkurencję o 16 procent. Wynik jest rezultatem zastosowania innowacyjnego spojenia metal-guma w cylinderkach PCRVi. Znacząco ogranicza ono wycieki, które mogą doprowadzić do zanieczyszczeń części wewnętrznych i w efekcie do skrócenia okresu eksploatacji.
Badanie porównawcze wykonano na zlecenie firmy TRW Automotive Aftermarket. W testach porównywano produkty firmy z częściami konkurentów, w których wykorzystywane jest konwencjonalne spojenie metal-metal. Elementy badano pod kątem wytrzymałości, czystości, odporności na zanieczyszczenia i właściwości mieszanki gumowej. Wszystkie części poddano takim samym standardowym testom, jak podzespoły wyposażenia oryginalnego (OE). Badania prowadzono w identycznych warunkach i w takim samym środowisku. Testy miały wykryć przecieki przy wysokim i niskim ciśnieniu, określić ciśnienie włączające i współczynnik zaworu.
Badania wykazały, że części ze spojeniem metal-metal w cylinderkach PCRVi są zagrożone wcześniejszymi awariami i charakteryzują się krótszym czasem eksploatacji. Zastosowane w nich spojenie metal-metal może prowadzić do pojawienia się zanieczyszczeń wewnętrznych i błędów obróbki w procesie produkcyjnym.
Stosowane przez TRW spojenie jest zgodne ze specyfikacjami OE. Cylinderki powstają na całkowicie zautomatyzowanych liniach produkcyjnych; montaż tłoczków jest kontrolowany przy użyciu kamer.
0 komentarzy dodaj komentarz