Już w czerwcu Polska i Ukraina będą gościć drużyny występujące w piłkarskich mistrzostwach Europy oraz towarzyszących im kibiców. Sieć stacji benzynowych BP wraz z firmą Castrol – oficjalnym sponsorem imprezy UEFA Euro 2012 – uruchamiają liczne infokioski, które pomogą kibicom dotrzeć bezpiecznie na mecze rozgrywane podczas mistrzostw oraz dostarczą im najświeższe wiadomości z futbolowych aren.
Nowoczesne, automatyczne infokioski pojawią się na trzydziestu wybranych stacjach sieci BP, umiejscowionych w większości na drogach prowadzących do stadionów w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku i Wrocławiu. W każdym punkcie kibice dowiedzą się między innymi jak dojechać na stadion, gdzie zaparkować auto oraz jak dotrzeć do stref kibica w poszczególnych miastach goszczących piłkarzy.
Infokioski zaoferują też przygotowane przez firmę Castrol narzędzia, dzięki którym będzie można analizować gry poszczególnych piłkarzy i całych drużyn. Przykładowo, Kalkulator Castrol EDGE potrafi wyliczyć prawdopodobieństwo zwycięstwa wybranej drużyny w konkretnym meczu. Moduł Castrol Index wskazuje natomiast tych zawodników, których umiejętności połączone z aktualną dyspozycją są w stanie zadecydować o końcowym sukcesie reprezentacji. Najnowsze wyniki wyliczane przez narzędzia Kalkulator i Index sprawdzimy również na stronie internetowej http://www.castrolfan.pl/.
Działające na stacjach benzynowych infokioski mają stać się ponadto źródłem informacji na temat eksploatacji samochodów. Kierowcy dowiedzą się na przykład, jak przygotować pojazd do długiej podróży, jak dbać o bezpieczeństwo samochodu i jaki olej dobrać do auta. Infokioski będą także informować o sieci stacji BP i prowadzonych na nich promocjach.
0 komentarzy dodaj komentarz