Wystawcy biorący udział w targach MeCaTech, które odbędą się 19 i 20 października w Hali Orbita we Wrocławiu, będą mieli okazję zaprezentować się potencjalnym klientom na różne sposoby.
Poza bezpośrednimi spotkaniami uczestnicy mogą wziąć udział w branżowych seminariach learnShops i zaprezentować na nich swoje produkty bądź usługi. O seminariach informowani są zarówno goście targów, jak i media branżowe. Przygotowanie prezentacji na seminaria learnShops nie obciąża wystawców finansowo.
Wystawcy mogą też skorzystać z usługi Moje easyFairs: organizatorzy oddają do dyspozycji własną stronę internetową, na której wystawcom wolno zamieścić opis produktu wraz ze zdjęciami. Poza tym informacje o targach oraz firmach, które zdecydowały się wziąć w nich udział, regularnie pojawiają się zarówno w prasie branżowej, jak i w portalach o tematyce motoryzacyjnej.
Rozmaite sposoby promowania się podczas targów przedstawiono również w blogu organizatora (http://easyfairs-poland.blogspot.com/2012/02/efektownie-czy-efektywnie-jak.html).
0 komentarzy dodaj komentarz