Firma Delphi Automotive zapewnia, że może dostarczyć niezależnym warsztatom tarcze i klocki hamulcowe dla nowych samochodów już w sześć miesięcy od momentu premiery pojazdu. W czwartym kwartale bieżącego roku firmowy katalog zawierający 260 nowych numerów części wzbogacił się o kolejne 150 pozycji. Należą do nich klocki, tarcze, szczęki, przewody, elementy hydrauliczne, czujniki ABS i akcesoria do aut takich jak Chevrolet Spark, Citroen DS3, Hyundai i20, Kia Venga albo Nissan Juke. Wiele podzespołów marki Delphi jest wykorzystywanych przy pierwszym montażu.
Wszystkie części wytwarzane w fabrykach firmy są poddawane rygorystycznym testom. W laboratoriach sprawdza się między innymi gęstość materiałów, rozszerzalność termiczną, zdolność do odprowadzania ciepła, odporność na ścinanie, ściskanie oraz ściskanie na gorąco. Klocki hamulcowe podlegają również testom zewnętrznym testom, przeprowadzanym zgodnie z europejską normą AK Master i badaniom Auto Motor i Sport (AMS). Poza tym kontroluje się natężenie hałasu generowanego przez podzespoły, prowadzi testy alpejskie i badania przy wysokich prędkościach. Delphi, chcąc spełnić amerykańskie normy, poddaje się też pełnemu testowi Ameca.
Produkowane przez firmę czujniki ABS są sprawdzane w temperaturze od minus 40 do 175 stopni Celsjusza oraz przechodzą testy zmęczeniowe i wytrzymałościowe we mgle solnej. W trakcie badania czujniki są poddawane działaniu oleju silnikowego, płynu hamulcowego, płynu chłodzącego i detergentów używanych do mycia samochodów.
Pełny zestaw podzespołów marki Delphi znajdziemy w elektronicznym katalogu TecDoc.
Delphi Układy hamulcowe Diagnostyka Automotive zestawy MyFi Systemy MyFi systemy diagnostyczne uklady elektryczne i elektroniczne DS100E
0 komentarzy dodaj komentarz