strona główna Nowości rynkowe EPHS do samochodów dostawczych
2011-12-12, ostatnia aktualizacja 2011-12-12 18:25

EPHS do samochodów dostawczych

EPHS

Fot. TRW

EPHS

System EPHS firmy TRW zapewnia oszczędność paliwa i ograniczenie emisji CO2 porównywalne z całkowicie elektrycznym wspomaganiem kierownicy. Ponadto może być stosowany w pojazdach o większej ładowności. Jego opracowana przez tę firmę wersja najnowszej generacji, nazwana Gen-C, przoduje na rynku pod względem mocy wyjściowej uzyskiwanej przy zasilaniu 12-woltowym.    

Komisja Europejska ogłosiła ostatnio plany dalszego ograniczenia limitów emisji CO2 dla samochodów LCV do 175 g/km do 2017 roku i 147 g/km do roku 2020, a pojazdy takie osiągają często przebiegi przekraczające 100 000 km rocznie. Przy oszczędności paliwa do 0,3 l na 100 km i związaną z nim redukcją emisji CO2 o około 7 g/km, operatorzy flot i inni użytkownicy mogą więc odnieść wymierne korzyści, zwłaszcza że systemy EPHS, których jest już na świecie ponad 20 milionów, są rozwiązaniem sprawdzonym pod względem niezawodności i wydajności.

Zwarty zespół pompowy TRW Gen-C dostarcza do 1kW mocy i może wspomagać osie obciążone do 18 kN w pojazdach o dopuszczanej masie całkowitej do 7 ton. System EPHS firmy TRW wykorzystuje również zaawansowaną technologię wspomagania układu kierowniczego w funkcji prędkości pojazdu, co pozwala na dostosowanie siły wspomagania do różnych warunków jazdy, zapewniając wygodne manewry podczas parkowania i jazdy po mieście oraz poczucie bezpieczeństwa i komfortu przy większych prędkościach. Istnieje również opcja regulacji siły wspomagania stosownie do obciążenia pojazdu mierzonego przez inne systemy.

System TRW EPHS wykorzystywany jest obecnie w samochodach osobowych segmentu B, a także w SUV-ach i pojazdach LCV.



Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2