strona główna Wydarzenia Kampania sieci serwisów Premio
2011-10-18, ostatnia aktualizacja 2011-10-18 17:37

Kampania sieci serwisów Premio

Kampania sieci serwisów Premio

Kampania sieci serwisów Premio

Specjalizująca się w usługach serwisowych typu fast-fit sieć warsztatów samochodowych Premio rozpoczęła wczoraj (17 października) jesienno-zimową akcję promocyjną swoich usług. Jej elementem jest kampania „Kochasz swoje auto? My również!”. Motyw graficzny akcji to plakat pokazujący kobietę robiącą na drutach szalik dla swojego pojazdu.

Poza tym na antenie RMF FM, Radia ZET, w III programie Polskiego Radia oraz w kilkudziesięciu rozgłośniach lokalnych pojawią się dwudziestosekundowe spoty reklamowe usług firmy Premio. Dodatkowe reklamy zobaczymy w Internecie i na bilboardach w największych polskich miastach.

Przedstawiciele sieci Premio przypominają, że ubiegłoroczna kampania „Kochasz swoje auto? My również!” została nagrodzona w XX edycji konkursu Idea Awards.

Na sieć serwisów Premio składa się obecnie 106 punktów na terenie całej Polski. W placówkach są serwisowane opony, układy wydechowe i hamulcowe; można tam także wymienić olej, a mechanicy firmy pomagają w pomiarze i korygowaniu geometrii oraz przeprowadzają okresowe przeglądy aut.

Sieć Premio jest związana z koncernem Goodyear, więc oferuje przede wszystkim opony marek należących do amerykańskiego potentata w branży ogumienia (Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica). W placówkach działających w sieci Premio można jednak kupić również opony innych producentów.



Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2