W odpowiedzi na stale rosnące zapotrzebowanie szkolenia ATE uległy od połowy 2011 r. poważnej modyfikacji. W 70% wypełniają je ćwiczenia praktyczne, odbywające się w warsztacie z użyciem konkretnych pojazdów, a pozostałą ich część stanowią wykłady trenerów-praktyków, prowadzone wyłącznie w języku polskim. Dostępne są już dwa programy szkoleń tej nowej generacji.
Pierwszy (ATE 2.1) to „Serwis, konserwacja i naprawa nowoczesnych układów hamulcowych”. Obejmuje on zajęcia teoretyczne i praktyczne dotyczące: przepisów prawa, hydraulicznych układów hamulcowych, wzmacniaczy siły hamowania i pomp, płynów, przewodów i regulatorów siły hamowania, hamulców bębnowych, zacisków, okładzin i tarcze hamulcowych.
Drugi (ATE 2.2) nosi nazwę „Serwis i diagnostyka nowoczesnych układów hamulcowych”, a dotyczy: elementów bezpośredniego marketingu serwisowego, typowych usterek hamulców, informacji serwisowych oraz obsługi elektrycznego hamulca postojowego (EPB), hamulca elektrohydraulicznego (SBC), czujników obrotów kół, a także podstaw diagnostyki i tzw. resetu serwisowego po wymianie oleju, płynów, filtrów, klocków hamulcowych itp.
Szkolenia przeznaczone są przede wszystkim dla właścicieli i pracowników serwisów samochodowych. Z uwagi na ograniczona ilość miejsc prosimy wszystkich zainteresowanych o szybki kontakt:
Magdalena Wojcik-Klich
Opiekun Rynku Polska dla Continetal Aftermarket GmbH
tel. 602 655 600
e-mail: [email protected]
0 komentarzy dodaj komentarz