Marka STAG R02 rozszerza ofertę reduktorów o nowy model - STAG R02 DPI. Dzięki zaawansowanej technologii dwumembranowej, ten kompaktowy reduktor zapewnia precyzyjne sterowanie ciśnieniem, gwarantując optymalną wydajność silnika.
Zaprojektowany z myślą o samochodach z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem STAG R02 DPI dobrze dostosowuje się do zmieniających się warunków pracy silnika. Jego niewielkie wymiary ułatwiają montaż nawet w małych przestrzeniach pod maską auta.
Działające synchronicznie dwie membrany R02 DPI inteligentnie reagują na każde obciążenie silnika: spokojna jazda po mieście lub dynamiczne przyspieszenie na autostradzie, zapewniając płynną i efektywną kontrolę nad ciśnieniem, a tym samym - maksymalizację mocy i osiągów pojazdu.
R02 DPI to wszechstronny partner dla każdego sterownika STAG. Optymalnie współpracuje zarówno z systemami do bezpośredniego wtrysku, jak i silnikami turbodoładowanymi. Zaprojektowany do obsługi mocy do 220 koni mechanicznych, jest gotowy do działania w najbardziej wymagających warunkach.
Podciśnienie steruje R02 DPI, zwiększając ciśnienie gazu na wyjściu reduktora. To oznacza, że w silnikach z turbiną, gdzie podciśnienie może sięgać od -0,3 do 3 barów, R02 DPI inteligentnie dostosowuje ciśnienie wtrysku od 1 do 1,7 bara, w zależności od potrzeb silnika. R02 DPI pozwala na precyzyjne sterowanie wtryskiwaczami, zwiększając ciśnienie bez wpływu na czasy ich otwarcia i zamknięcia, co oznacza wyższą wydajność bez ryzyka zapętlania wtryskiwaczy gazowych.
W silnikach wolnossących, R02 DPI utrzymuje stabilność bez wzrostu ciśnienia. Dla tych silników polecane są inne modele reduktorów STAG, które są dostosowane do ich potrzeb.
0 komentarzy dodaj komentarz