Narva - producent źródeł światła do pojazdów mechanicznych - odświeża swoje logo. Od teraz globalną wartość marki podkreśla hasło „Das Licht”.
Pod koniec lat 40. ubiegłego wieku w Niemczech powstała firma Narva. Początkowo zajmowała się produkcją szerokopojętych źródeł światła. W kolejnej dekadzie jej działania skoncentrowały się na branży motoryzacyjnej. Z wielu wprowadzonych do dziś innowacji warto wymienić żarówki halogenowe wykonane ze szkła kwarcowego. Obecnie w gamie produktów znajdują się również lampy ksenonowe i ultranowoczesne retrofity LED.
W ramach rebrandingu logo zachowano rozpoznawalne na cały świecie elementy. Nazwa Narva ma ten sam krój pisma oraz granatowy kolor. Natomiast z liter „A” i „V” zniknęły symbolizujące wiązkę światła żółte trójkąty. Nie ma także trójkolorowych pasów flagi niemieckiej, jak i samego napisu „Germany”. Nie oznacza to jednak zerwania z historią pochodzenia tej marki. Dotychczasowe hasło „Licht Tradition” zastąpiono równie zrozumiałym „Das Licht”.
Nowe logo sukcesywnie wprowadzane będzie na opakowaniach produktów Narva, jak też w innych obszarach komunikacji wizualnej. Aktualna oferta, w tym katalog do pobrania, dostępna jest na stronie www.narva-light.com
0 komentarzy dodaj komentarz