strona główna Aktualności KYB oferuje klientom wsparcie w mediach społecznościowych
2022-04-06, ostatnia aktualizacja 2022-04-07 08:00

KYB oferuje klientom wsparcie w mediach społecznościowych

KYB

KYB Europe opracował dla dystrybutorów i warsztatów pakiety postów do publikacji w mediach społecznościowych. Umożliwią one łatwe przekazywanie klientom informacji o KYB, jednocześnie zawierają przekaz dotyczący możliwych niebezpieczeństwach związanych z jazdą ze zużytym zawieszeniem.

Przygotowanym grafikom towarzyszy gotowy do użycia tekst postów, a także informacja, w jaki sposób media społecznościowe mogą pomóc w komunikacji biznesowej. Posty w pakiecie dla dystrybutora skierowane są do warsztatów, a pakiet warsztatowy adresowany jest do kierowców.
Zainteresowani otrzymaniem pakietu postów na media społecznościowe proszeni są o kontakt mailowy pod adresem: [email protected]

Tagi

KYB 



Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2