Sieć Q Service Castrol zorganizowała w ostatni weekend lutego coroczne spotkanie z warsztatami należącymi do jej struktur.
W tym roku odbyło się w ono nietypowej formule – całość miała charakter studia telewizyjnego, które było transmitowane za pośrednictwem Internetu.
W ciągu 90 minut serwisy zrzeszone w sieci mogły dowiedzieć się o planach Q Service Castrol, zrealizowanymi celami, a także o nowym partnerze, który wkrótce zostanie ogłoszony szerszemu gronu.
W spotkaniu wzięli udział zarówno przedstawiciele firm Inter Cars i Castrol, jak i partnerów: Continetala, ATE, ZF Aftermarket i Varty.
– Tworząc naszą sieć od początku zakładaliśmy, że będziemy współpracować z serwisami w sposób partnerski i transparentny. Z tego powodu zależało nam na tym, aby podsumować cały 2020 roku i przedstawić nasze plany rozwoju projektu na kolejne miesiące. Zorganizowaliśmy profesjonalne studio i w ciągu 90 minut skrupulatnie przeszliśmy punkt po punkcie, omawiając każdy detal funkcjonowania sieci. Całość w naszej ocenie wyszła bardzo profesjonalnie, co zdają się potwierdzać opinie klientów – mówi Marta Ciesielska, Kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars, odpowiedzialna za rozwój projektu.
– Pomimo niezwykłych warunków wspólnie udało się nam zrealizować wiele akcji i powiększyć zespól Q Service Castrol o 160 warsztatów. Dlatego szukaliśmy sposobu na kontakt ze wszystkimi oraz wyróżnienie najlepszych serwisów. Jesteśmy przekonani, że tegoroczna oferta wpłynie pozytywnie na współpracę z dotychczasowymi warsztatami oraz zachęci kolejne firmy do przyłączenia się do naszej sieci. – powiedział Tarek Hamed, Marketing Manager Castrol w Europie Centralnej i Wschodniej.
0 komentarzy dodaj komentarz