Chęć technicznego wsparcia deklarują w większości wszyscy krajowi dostawcy motoryzacyjnych części zamiennych oraz wyposażenia warsztatowego. Jednak nie w każdym wypadku oznacza to samo, a różnice wynikają nie tylko z odmienności asortymentu oferowanych produktów, lecz także ze specyfiki i regulaminowych warunków świadczenia takiej pomocy. Publikujemy informacje na ten temat jakie przekazało nam kilka firm z początkiem 2020 roku.
• Barbara Masłowska, TexaEdu dla diagnostów
• Zenon Majkut, Szkolenia w firmie Wimad
• Marcelina Fusiek, spec. ds. organizacji szkoleń Auto Partner, Dla początkujących i doświadczonych
• Andrzej Chmielewski, Wsparcie produktowo-techniczne KYB
• Konrad Habit, Schaeffler jeszcze bliżej mechaników
• Jakub Tomaszewski, konsultant ds. produktów i systemów kolorystycznych Profix, Szkolimy lakierników i kolorystów
0 komentarzy dodaj komentarz