Rok 2019 był trzecim rokiem działalności stowarzyszenia Polska Grupa Motoryzacyjna (PGM), które zostało powołane w celu wspierania polskich producentów części samochodowych.
Jednym z sukcesów PGM w 2019 roku było uzyskanie prestiżowego statusu Krajowego Klastra Kluczowego. Stowarzyszenie ma szansę na ubieganie się o wsparcie z funduszy europejskich, a członkowie PGM mogą otrzymywać dodatkowe punkty przy staraniach o fundusze publiczne.
Stowarzyszenie zainicjowało także powołanie wspólnej marki handlowej „PGM Automotive”. Dzięki niej członkowie PGM będą mogli wchodzić na nowe rynki motoryzacyjne ograniczając koszty marketingu, logistyki i zasobów ludzkich.
W roku 2019 do stowarzyszenia dołączyło 14 firm z większościowym polskim kapitałem i PGM liczy już obecnie 36 członków. Organizacja pojawiła się na 40 różnych wydarzeniach w Polsce i za granicą (na 4 targach branżowych, 7 warsztatach szkoleniowych, 14 spotkaniach biznesowych oraz 15 konferencjach, kongresach i seminariach).
Stowarzyszenie zorganizowało trzy spotkania członków, na których wymieniali się oni między sobą doświadczeniami i kontaktami.
Polska Grupa Motoryzacyjna przygotowała w 2019 roku 270 różnych informacji prasowych (62 pojawiło się w pismach tradycyjnych, a 208 w Internecie).
Więcej informacji: www.pgm.org.pl
0 komentarzy dodaj komentarz