Nazwa sieci |
Liczba warsztatów/Partnerzy strategiczni |
Rodzaj i zakres działalności |
Świadczenia na rzecz członków |
Zobowiązania członka |
Zasada dzielenia rynku/Koordynacja |
Komunikacja wewnętrzna |
Sposób i czas realizacji dostaw |
Kontakt |
Data ostatniej aktualizacji
|
---|
Ate Centrum Hamulcowe |
1200 w Europie/Continental Teves, współpraca z warsztatami niezależnymi, jak i z liczącymi się sieciami warsztatowymi |
Specjaliści od napraw układów hamulcowych włącznie z ABS i ESP. Auta osobowe. |
Szkolenia: szkolenie CH-Kombi-Kurs 3 dni, ABS2 - 2 dni i ABS3 - 2 dni, techniczne CD, hotlinia, wizualizacja zewnętrzna i materiały reklamowe. Rabaty są udzielane w indywidualnych negocjacjach pomiędzy CH ATE a importerem produktów ATE (tym samym partnerem firmy Continental Teves). |
Minimalne wyposażenie warsztatowe zgodnie z listą kontrolną. Wyłączność montażu produktów ATE, o ile znajdują się w programie produkcyjnym ATE. Wizualizacja zewnętrzna po omówieniu z właścicielem warsztatu - propozycja ze strony ATE. |
Ochrona regionów i okręgów - obowiązywanie: od momentu otwarcia CH ATE - istniejące CH ATE wyraża zgodę na powstanie kolejnego w okolicach. Koegzystencja./Sieć zarządzana przez organizatora - firmę Continental Teves. |
Hotlinia, dostawy towaru poprzez autoryzowanych dystrybutorów ATE. |
Dzienna. |
Hotlinia ATE w Polsce + 48 728 87 88 89 |
21.03.2012
|
Auto Crew |
52 - Polska/Robert Bosch Sp. z o.o.-administrator sieci w Polsce przy współpracy z Inter Cars S.A. |
Ogólnoeuropejska sieć warsztatów niezależnych, świadczących szeroki zakres napraw. Do sieci należą warsztaty właścicielskie naprawiające wszystkie marki samochodów osobowych i dostawczych. Wysokie wymagania wobec Partnerów gwarantują najwyższy poziom usług. |
Kompleksowe wsparcie sieci serwisowej w obszarach: infrastruktury serwisu, kompetencji technicznych (wyposażenie warsztatu, szkolenie pracowników, dokumentacja techniczna, hotline), otoczenia usługi, standardach jakościowych obsługi klienta, wzmacnianie wizerunku sieci i poszczególnych warsztatów oraz działań marketingowych, okresowe badania jakościowe. |
Posiadanie wymaganego wyposażenia warsztatu, stosowanie części i urządzeń firmy Bosch, jednolita wizualizacja zewnętrzna i wewnętrzna, zgodne z polityką firmy Bosch reprezentowanie marki Bosch i AutoCrew na rynku lokalnym, jednolity standard obsługi klienta. |
Podział rynku ustalony zostaje indywidualnie pomiędzy Partnerami AutoCrew. Robert Bosch Sp. z o.o. nie udziela wyłączności na dany region./Robert Bosch Sp. z o.o. |
Droga elektroniczna (extranet, elektroniczne biuletyny informacyjne, informacja mailowa), coaching, spotkania ogólnopolskie. |
Bieżące dostawy poprzez ogólnopolską sieć dystrybutorów części i akcesoriów firmy Bosch, czas realizacji dostaw do sieci - 1 dzień, z magazynów w Niemczech - 3 dni. |
Robert Bosch sp. z o.o., ul Jutrzenki 105, 02-231 Warszawa, tel. 22 715 45 02, faks 22 715 45 70 |
21.03.2012
|
Auto Majster |
Kilkaset firm i warsztatów./ALWI-Bosch oraz współpraca z innymi sieciami i hurtowniami partnerskimi. |
Obsługa warsztatów samochodowych oraz sklepów motoryzacyjnych. Sprzedaż hurtowa części zamiennych. Szkolenia techniczne. Sprzedaż i serwisowanie urządzeń diagnostycznych wraz z oprogramowaniem. Doradztwo techniczne oraz informatyczne. Sprzedaż specjalistycznych narzędzi warsztatowych. |
Szkolenia techniczne dla warsztatów samochodowych, szkolenia produktowe oraz efektywności sprzedaży. Dostępność do systemów informacyjnych, wsparcie techniczne, szkolenie i wdrożenie urządzeń. |
Zachowanie standardów pod kątem wyposażenia i wizualizacji serwisu oraz świadczonych usług. |
Bez ograniczeń./b.d. |
Strona internetowa, poczta elektroniczna, spotkanie uczestników sieci, katalogi, szkolenia, forum firmy. |
Bieżące dostawy zależne od dostępności towaru (do 1 dnia roboczego, z magazynów z Niemczech do 3 dni roboczych). |
Auto Majster, ul. Batorego 27, 43-300 Bielsko-Biała, tel. 33 819 09 80 lub 811 64 86, fax. 33 821 42 47, kom. 602 242 821 |
21.03.2012Bosch-Service (Bosch Car Service, Bosch Diesel Center, Bosch Diesel Service) |
278 (Polska), 7500 (Europa), 15000 (świat)/Robert Bosch sp. Z o.o. |
Bosch Car Service - kompleksowa obsługa samochodów wszystkich marek. Bosch Diesel Center / Bosch Diesel Service - naprawa systemów zasilania silników Diesla oraz naprawa i diagnostyka pomp wtryskowych. |
Kompleksowe wsparcie sieci serwisowej w obszarach: infrastruktury serwisu, kompetencji technicznych (wyposażenie warsztatu, szkolenie pracowników, dokumentacja techniczna, hotline), otoczenia usługi, standardach jakościowych obsługi klienta, wzmacniania wizerunku sieci i poszczególnych warsztatów oraz działań marketingowych, okresowe badania jakościowe, certyfikacja ISO 9001:2000. |
Posiadanie wymaganego wyposażenia warsztatu, stosowanie części i urządzeń firmy Bosch, jednolita wizualizacja zewnętrzna i wewnętrzna, zgodne z polityką firmy Bosch reprezentowanie marki Bosch i Bosch Service na rynku lokalnym, jednolity standard obsługi klienta. |
Umowa autoryzacyjna nie przewiduje ograniczeń w zakresie podziału rynku między uczestników sieci./ Robert Bosch sp. Z o.o. |
Droga elektroniczna (extranet, elektroniczne biuletyny serwisowe, informacja mailowa), coaching, spotkania ogólnopolskie i regionalne. |
Bieżące dostawy poprzez ogólnopolską sieć dystrybutorów części i akcesoriów firmy Bosch, czas realizacji dostaw do sieci - 1 dzień, z magazynów w Niemczech - 3 dni. |
Robert Bosch sp. z o.o., ul Jutrzenki 105 02-231 Warszawa, ul. Jutrzenki 105, tel. 22 715 45 02 / faks 22 715 45 70 |
21.03.2012
|
Eurowarsztat |
107/Shell, KYB, LUK, NGK, Valeo, Hella, Delphi, Honeywell, TRW, ArvinMeritor, Gates, Monroe, Walker, Bosch, Varta, Philips, Dayco, Corteco, Yokohama, Liqui Molly, SKF, Monroe, Walker,TMD |
Samochody osobowe: mechanika, zawieszenie, hamulce, klimatyzacja, elektryka, diagnostyka komuterowa, blacharstwo- lakiernictwo, wulkanizacja,pomoc drogowa. |
Europejska wizualizacja, szkolenia, wspracie marketingowa (promocje, program lojalnościowy, kampanie wizerunkowe), rabaty, dostęp do informacji technicznych, wsparcie w wyposażeniu warsztatu, umowy ramowe dla warsztatów zrzeszonych w sieci. |
Zunifikowany wygląd warsztatu, wysoki standard świadczonych usług, udział w szkoleniach i akcjach promocyjnych. |
Według obszarów działania dystrybutorów Groupauto Polska./Groupauto Polska - biuro koordynatora krajowego oraz koordynatorzy regionalni. |
Wszelkie aktualności znajdują się na stornie internetowej sieci. Komunikacja odbywa się w szczególności poprzez bezpośredni kontakt z koordynatorem regionalnym oraz krajowym. |
Do 24 h, zależnie od dystrybutora regionalnego Groupauto Polska. |
Biuro Koordynatora Krajowego ds. Sieci EuroWarsztat: tel. 22 695 03 30 |
21.03.2012
|
Serwis autoryzowany Magneti Marelli Checkstar |
ok. 3200 w Europie 44 w Polsce/Wybrani dystrybutorzy Magneti Marelli. |
Kompleksowa obsługa pojazdów wszystkich marek klientów indywidualnych i firm w zakresie diagnostyki, elektryki, mechaniki i sprzedaży części zamiennych. Naprawa i diagnostyka samochodów osobowych i dostawczych. diagnostyka silnika, systemów bezpieczeństwa i komfortu. Obsługa klimatyzacji, kontrola instalacji elektrycznych, wymiana amortyzatorów, filtrów i innych części eksploatacyjnych. Inne naprawy mechaniczne i blacharsko-lakiernicze |
Wspólna promocja loga sieci, atrakcyjne rabaty na zakup części i wyposażenia warsztatowego, szkolenia, akcje promocyjne dla klientów, doradztwo i profesjonalna obsługa techniczna, materiały reklamowe i promocyjne, stała ekspozycja części, atrakcyjna wizualizacja, brak stałych opłat, System punktów bonusowych za zakupy części i wyposażenia warsztatowego MM. Certyfikat autoryzacji. Wsparcie w postacie bazy danych Retis oraz Autodata,call center. |
Posiadanie urządzeń diagnostycznych Magneti Marelli, zakup części zamiennych, zunifikowany wygląd warsztatu. |
Według terytorium./Koordynacja działań odbywa się przy współpracy z partnerami strategicznymi poprzez centralę firmy w Katowicach. |
Strona internetowa, poczta elektroniczna, spotkania uczestników sieci, katalogi, biuletyny informacyjne, szkolenia, newsletter. |
Dostawy realizują partnerzy strategiczni. |
Magneti Marelli Aftermarket Poland sp. z o.o., pl. Pod Lipami 5, 40-476 Katowice, tel. 32 603 61 42, tel. kom. 600 051 928 602 492 200 |
21.03.2012
|
O.K. Serwis |
308/Inter-Team Sp. z o.o. |
Kompleksowy serwis pojazdów samochodowych, możliwe również zawężenie zgodne ze specjalizacją warsztatu. |
Rozbudowany system inwestycyjny, autoryzacje fabryczne producentów części, techniczny program Inter-Data, indywidualne strony i adresy e-mail przy wykorzystaniu wspólnego rozszerzenia okserwis, szkolenia praktyczne i techniczne, bezpłatne wypożyczanie urządzeń i nowoczesnego wyposażenia warsztatowego, regionalne i ogólnopolskie akcje promujące uczestników sieci, bezpłatny pakiet startowy wraz z elementami wizualizacyjnymi, program lojalnościowy InterClub, serwis odzieży roboczej, ubezpieczenia dla warsztatów na preferencyjnych warunkach. |
Wykonywanie założonego poziomu obrotów, umieszczenie na warsztacie bezpłatnie otrzymanego oszyldowania, uczestnictwo w sieciowych akcjach promocyjnych, posiadanie ubezpieczenia OC warsztatu. |
b.d./Centralnie przez biuro kierownictwa działu współpracy z warsztatami w Warszawie. |
Regionalni Opiekunowie klienta, strona poczta elektroniczna, telefon. |
Nawet do 5 razy dziennie, dodatkowe dostawy nocne, czas realizacji maksymalnie w ciągu 24 godzin. |
Dział współpracy, z warsztatami, tel. 22 506 06 33 i 34 |
21.03.2012
|
Polski Warsztat |
57/Cech Rzemiosł Motoryzacyjnych w Warszawie |
Samochody osobowe, dostawcze i ciężarowe: zawieszenia, układy hamulcowe i kierownicze, diagnostyka silnika, amortyzatory, tłumiki, oleje, przeglądy okresowe, naprawy blacharsko-lakiernicze, montaż instalacji gazowych, elektromechanika i elektronika, klimatyzacja, serwis opon. |
Promocja znaku sieci, reklama warsztatów, pomoc prawna, doradztwo, szkolenia, rabaty, materiały reklamowe. |
Zakres wyposażenia i jakości uslug zgodny ze standardami sieci, oznakowanie serwisu, honorowanie gwarancji sieciowej. |
b.d./CRM w Warszawie i rada sieci. |
Strona internetowa, biuletyny informacyjne, spotkania uczestników, programy udostępniane przez partnerów. |
Dostawy realizują partnerzy sieci. |
Cech Rzemiosł Motoryzacyjnych, ul. Podwale 11/121, 00-252 Warszawa, tel./faks 22 635 04 64 |
21.03.2012
|
TRW Auto Service |
93 warsztaty/Moto-Profil |
Samochody osobowe i dostawcze: obsługa i naprawa zawieszeń, układu hamulcowego i kierowniczego, ze szczególnym uwzględnieniem produktów TRW. |
Kreowanie logo TRW Auto Service, pomoc techniczna, indywidualne szkolenia, wsparcie marketingowe. |
Współpraca z lokalnym partnerem handlowym firmy Moto-Profil w zakresie produktów TRW, utrzymywanie standardów obsługi i napraw. |
b.d./Moto-Profil, partner handlowy firmy Moto-Profil. |
Poczta elektroniczna, częste kontakty indywidualne, biuletyny techniczne. |
Wg ustaleń z partnerem handlowym firmy Moto-Profil. |
Moto-Profil Sp. z o.o., ul. Niedźwiedziniec 10, 41-506 Chorzów tel. 32 604 10 26, fax 32 604 10 01, tel. kom. 606 330 013 |
21.03.2012
|
Wspólnota Diesla |
Kilkaset firm i warsztatów./ALWI-Bosch oraz współpraca z innymi sieciami i hurtowniami partnerskimi. |
Obsługa warsztatów oraz sklepów motoryzacyjnych specjalizujących się w segmencie Diesla. Sprzedaż hurtowa części zamiennych do aparatury wtryskowej i paliwowej. Szkolenia techniczne. Sprzedaż i serwisowanie urządzeń diagnostycznych z oprogramowaniem, stołów probierczych, hamowni do wtryskiwaczy. Sprzedaż specjalistycznych narzędzi do aparatury wtryskowej. Doradztwo techniczne i informatyczne. |
Szkolenia techniczne dla warsztatów samochodowych, szkolenia produktowe oraz efektywności sprzedaży. Dostępność do systemów informacyjnych, wsparcie techniczne, szkolenie i wdrożenie urządzeń. |
Zachowanie standardów pod kątem wyposażenia i wizualizacji serwisu oraz świadczonych usług. |
Bez ograniczeń/b.d. |
Strona internetowa, poczta elektroniczna, spotkania uczestników sieci, katalogi, szkolenia, forum firmy. |
Bieżące dostawy zależne od dostępności towaru (od 1 dnia roboczego, z magazynów w Niemczech do 3 dni roboczych). |
Wspólnota Diesla, ul. Batorego 27, 43-300 Bielsko-Biała , tel. 33 819 09 80 lub 811 64 86, faks: 33 821 42 47, kom. 0 602 242 821 |
21.03.2012
|