Firma Valeo uzupełniła ofertę o 283 nowe referencje pomp sprzęgła (CMC) i siłowników sprzęgła (CRC).
Europejski park samochodowy liczy obecnie ponad 350 mln samochodów osobowych; 75% z nich (260 mln) to pojazdy wyposażone w hydrauliczny system sterowania sprzęgłem (układy półhydrauliczne lub w pełni hydrauliczne).
Nowe produkty znajdą zastosowanie w pojazdach takich jak VW Polo 1.2 12V (CRC/CMC), Golf V1.9 TDI (CMC/CRC), Golf IV 1.4 16V (CMC/CRC), Passat Variant 2.0 TDI 16 V (CMC), Citroen Xsara oraz Picasso 2.0 HDi (CRC), C3 I 1.4 HDi (CRC), Opel Corsa D 1.3 CDTI (CMC), Astra G hatchback 1.6 16V (CMC), Peugeot Partner Box 1.6 HDi 16V (CRC), 208 2.2 HDi (CMC), 207 1.4 HDi (CRC), Ford Fiesta V 1.4 TDCi (CMC), Mercedes C-class C 180 (CMC/CRC), Sprinter 3.5-t Platform (CMC).
Valeo rozszerza stale asortyment produktów hydraulicznego sterowania sprzęgłem, dostępnych jako pojedyncze elementy albo w zestawach „All-in-One Box”. Komplety do wymiany sprzęgła zawierające koncentryczne łożyska wyciskowe (CSC) są sprzedawane w trzech wariantach: Valeo FullPACK DMF (pełny zestaw naprawczy zawierający koło dwumasowe, sprzęgło oraz CSC), tradycyjne sprzęgło Valeo KIT3P (zestawy naprawcze zawierające sprzęgło oraz CSC) oraz Valeo KIT4P (zestaw konwersyjny z koła dwumasowego na koło sztywne, zawierający sztywne koło zamachowe, sprzęgło oraz CSC).
0 komentarzy dodaj komentarz