W ostatni weekend odbyła się trzecia konferencja sieci MaXserwis.
Właściciele warsztatów zrzeszonych w sieci spotkali się w Folwarku Łochów niedaleko Warszawy. Wydarzenie rozpoczęły targi zaufanych dostawców, podczas których uczestnicy mieli okazję zapoznać się z aktualną ofertą produktów oraz porozmawiać o trendach na rynku aftermarket.
Uczestników w panelu konferencyjnym przywitał Piotr Janta – dyrektor sprzedaży i członek zarządu Auto Partner SA, który podsumował rozwój firmy Auto Partner i trendy w motoryzacji, a także podkreśli znaczenie sieci MaXserwis w strategii firmy.
Menedżer MaXserwis, Aleksander Ochęduszko, podsumował rok działań sieci MaXserwis oraz przedstawił założenia na najbliższe miesiące. Następne wystąpili tytularni partnerzy spólki, którzy przybliżyli tematykę związaną m.in. z amortyzatorami, miechami powietrznymi w nowoczesnych pojazdach oraz Pass ThruThru KTS firmy Bosch.
Na konferencji nie zabrakło omówienia innych tematów – m.in. jak pozyskać i szkolić mechaników albo jak wykorzystać technologię w pozyskaniu klientów warsztatu (ostatnią prelekcje wygłosił Karol Sadaj, menedżer Revolut i Ubera).
Dla kobiet przygotowano warsztaty ze stylistką Agatą Dominik, która udzielała wskazówek na temat doboru ubrań, stylów i kolorów.
Podczas wieczornego bankietu uczestnicy podzielili się na dwie „rodziny mafijne” i pomnażali swoje pieniądze w kasynie. Zabawę uświetnił występ zespołu „Nocny koncert”.
0 komentarzy dodaj komentarz