Pierwsze w tym roku spotkanie sieci Q-Service odbyło się 22 września w hotelu Narvil w Serocku.
Zgromadzeni goście wysłuchali informacji o ambitnych planach organizacji, zrzeszającej właścicieli warsztatów. Ogłoszono strategię działań marketingowych na najbliższe lata, a także zaprezentowano nowe, odświeżone logo.
Na spotkaniu pojawił się prezes SDCM, Alfred Franke, który opowiedział o inicjatywach Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych. W trakcie prelekcji usłyszeć można było o pracy, jaką organizacja wkłada w rozwój i ochronę niezależnych warsztatów. Przytoczone zostały liczne przykłady, w tym m.in. zakończona sukcesem batalia o zachowanie złącza OBD.
Marta Ciesielska, menedżer odpowiedzialny za nowy projekt Q-Service, mówiła jak dotychczas wyglądał rozwój sieci serwisowych wspieranych przez Inter Cars, ile warsztatów jest obecnie w nich zrzeszonych, a także jakie zmiany zachodziły w poszczególnych sieciach. Zaprezentowano również wyniki badań pokazujących, jak klienci postrzegają poszczególne sieci serwisowe. Wojciech Twaróg, członek zarządu Inter Cars, przedstawił z kolei informacje o bieżącej sytuacji sieci Q-Service.
0 komentarzy dodaj komentarz