Firma Bilstein wprowadza na rynek wtórny kolejne amortyzatory i elementy montażowe. Znajdują one zastosowanie w niemal 50 modelach samochodów osobowych. Wśród nowości znalazły się także zestawy montażowe B1 oraz zawieszenie gwintowane B14.
W przypadku linii Replacement nowe amortyzatory B4 przeznaczone są do modeli Ford Fiesta/ Galaxy/Ranger/S-Max, Mazda 6, Mini Countryman, Opel Crossland X, Renault Koleos, Seat Ibiza, Volvo S90 oraz Volkswagen Polo. W tej grupie znajdują się również amortyzatory do modeli Mercedesa z układem automatycznej zmiany siły tłumienia. Nowe referencje B4-DMC (DampMatic) przeznaczone są do aut klasy C (C205).
Osiemnaście nowych pozycji to także amortyzatory z gamy B4, ale przeznaczone do modeli z aktywnym systemem tłumienia DTC (DampTronic). Należą do nich Audi Q2, BMW serii 2, Mercedes klasy E, GLC, Seat Arona, Skoda Karoq oraz Volkswagen B4-DTC.
Uzupełnieniem linii B4 są moduły zawieszenia pneumatycznego AMC. Nowe elementy przeznaczone są do Mercedesa klasy E All-Terrain.
Seria Replacement obejmuje także zestawy montażowe B1, w tym łożyska górnego mocowania amortyzatora, elementy ochronne (rury osłonowe) oraz odbojniki. Pasują one do Subaru Justy.
Amortyzatory Performance B6-Sport są obecnie dostępne także do aut Ford Tourneo Connect oraz Transit Connect, Kia Soul i Mini Clubman.
Z amortyzatorów B6-DTC skorzystać mogą właściciele wybranych modeli Audi Q2, BMW serii 1, serii 2, serii 3, Porsche Panamera, Seata Arona, Skody Karoq oraz Volkswagena T-Roc.
Dwie nowe pozycje B8 do obniżenia zawieszenia przeznaczone są do Mini Clubmana.
Zawieszenie gwintowane B14 zamontować mogą posiadacze Renault Megane IV generacji. Parametry tego zestawu zostały dobrane podczas prób prowadzonych na torze wyścigowym. Po zamontowaniu da się zmienić nastawy na obu osiach do 20 mm i obniżyć całość w zakresie 30–50 mm.
Więcej informacji: pl.bilstein.com
0 komentarzy dodaj komentarz