W najnowszej kampanii firmy Goodyear, prowadzonej pod hasłem "Zacznij sezon od mistrzowskiej zmiany", występuje Robert Lewandowski wraz z kolegami z klubu Bayern Monachium.
Piłkarze zachęcają polskich kierowców do zakupu letniego ogumienia amerykańskiej marki.. Pojazdy służbowe Bayernu Monachium zostały wyposażone m.in. w opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3, czyli flagowy model w segmencie opon o ultrawysokich osiągach (UHP).
Ważną cechą opon Eagle F1 Asymmetric 3 jest mieszanka gumowa na bazie lepkiej żywicy, która zapewnia bardzo dobrą przyczepność i krótką drogę hamowania na suchych i mokrych nawierzchniach. Wzmocniona konstrukcja o małej masie zwiększa precyzję kierowania pojazdem przy wysokich prędkościach i pomaga pokonywać zakręty.
Ogólnopolska kampania Goodyeara będzie prowadzona w największych miastach Polski (na kilkuset billboardach), w punktach sprzedaży, na stronie www.goodyear.pl oraz w mediach społecznościowych.
0 komentarzy dodaj komentarz