W najnowszym kalendarzu firmy Inter Cars ograniczono bogactwo scenografii na rzecz pokazania bliskich kadrów modelek.
Po raz kolejny do współpracy zaproszono fotografa Voyo Bakiewicza. Artysta od lat publikuje swoje zdjęcia na okładkach magazynów i w kampaniach reklamowych. Pracował m.in. dla tytułów lifestylowych ("Viva", "Gala"), "Playboya" i "Maxima", tworzył wizerunek artystów na płytach (Michał Wiśniewski) oraz marek z rynku motoryzacyjnego (Seat, Orlen).
W tegorocznej edycji kalendarza wystąpiły:
Partnerami kalendarza są Castrol, Comma, ContiTech, Evert, Feber, OSRAM, Profitool, SKF i Total. W publikacji promowane są również marki własne: Q-Service, Perfect Service, Q-Service Premium, Q-Service Truck, Inter Motors, Feber oraz Motointegrator.
Wkrótce odbędzie się oficjalna prezentacja całego kalendarza, po której rozpocznie się rozprowadzanie go wśród klientów spółki Inter Cars. Tegoroczna edycja została wydana w rekordowym nakładzie 45 000 egzemplarzy.
0 komentarzy dodaj komentarz