Pod hasłem "Zima pod kontrolą" Goodyear rozpoczyna kampanię reklamową produktów z serii UltraGrip na sezon 2017.
Akcja jest adresowana do kierowców i użytkowników samochodów osobowych, którzy planują w najbliższym czasie zakup nowych opon. Kampania ma uświadomić potencjalnym klientom, że Goodyear oferuje wysokiej klasy opony, które sprostają nawet najtrudniejszym warunkom na drodze.
Rodzina produktów zimowych Goodyear UltraGrip obejmuje opony do typowych aut osobowych oraz nieco cięższych pojazdów typu SUV. Model UltraGrip Performance Gen-1 zwyciężał w testach magazynów "Auto Bild allrad" i "Sport Auto" oraz otrzymał bardzo dobre oceny organizacji motoryzacyjnych ADAC, ACE oraz GTÜ.
Kampania Goodyeara potrwa do 30 listopada. Informacje przekazywane w Internecie będą zachęcać do odwiedzenia strony www.goodyear.pl i wyszukania najbliższego dealera opon. Dodatkowo akcję będzie wspierać ogólnopolska kampania bilboardowa w 16 miastach.
0 komentarzy dodaj komentarz