Firma Schaeffler rozpoczęła prace nad wzmocnieniem prezentacji marki "Schaeffler".
Ujednolicenie prezentacji marki i przedsiębiorstwa jest częścią projektu "Globalna marka", jednej z 16 inicjatyw składającej się na program "Agenda 4 plus Jeden", który jest powiązany ze strategią "Mobilność jutra" – poinformowano w komunikacie firmy będącej właścicielem marek Luk, INA, FAG, Ruville.
Firma uwypuklać będzie markę korporacyjną "Schaeffler". Znane na rynku marki (m.in. LuK, INA, FAG) nadal będą używane, lecz tylko w połączeniu z marką Schaeffler.
Dzięki ujednoliceniu prezentacji przedsiębiorstwa Schaeffler ograniczy obecną, złożoną architekturę swoich marek oraz wzmocni markę korporacyjną Schaeffler. Pojedyncze marki, takie jak INA, LuK i FAG będą nadal używane, ale tylko w odniesieniu do konkretnych produktów i jedynie w połączeniu z marką Schaeffler.
Nowa strategia została zapoczątkowana w Schweinfurcie, gdzie logo FAG zostało zastąpione logo Schaeffler. Odbyły się dwie uroczystości, podczas których pracownicy zostali poinformowani o nowej koncepcji i znaczeniu globalnej marki "Schaeffler". Do końca 2019 roku planowane jest zakończenie wprowadzania nowej strategii na całym świecie.
0 komentarzy dodaj komentarz