W połowie września rozpoczeła się 3. edycja akcji French Touch. Projekt służy promocji współpracy pomiędzy Francją a Polską.
Idea promowania Francji wśród mieszkańców Polski krystalizowała się przez wiele lat. Ostatecznie trzy lata temu przybrała formułę wielopłaszczyznowej akcji French Touch, która z roku na rok zyskuje nowe formy i partnerów. Wśród nich nie mogło zabraknąć marek Total i Elf, od wielu dekad doskonale znanych polskim kierowcom.
"Obie marki mają francuskie korzenie i jednocześnie działają w Polsce od wielu, wielu lat" – mówi Ewa Kalinowska, Dyrektor Marketingu i Badań Rynkowych w Total Polska – "Jeszcze w czasach przed przemianami gospodarczymi, polscy kierowcy znali obie marki przede wszystkim z produkcji oleju silnikowego. Dziś mogą skorzystać z pełnej gamy produktów smarnych i płynów eksploatacyjnych, a także systematycznie rozwijanej sieci stacji paliw Total.
Zarówno marka Total, jak i Elf znana jest doskonale polskim kibicom motorsportu. W tym roku związek z inną francuską marką – Renault – zaowocował zaangażowaniem się w lokalne działania w Polsce. Dacia Duster Elf Cup to nowa seria rajdów cross-country, dzięki której kierowcy – amatorzy mogą zrealizować swoje sportowe marzenia. Już pierwsza edycja została włączona do Rajdowego Pucharu Polski Samochodów Terenowych.
Akcja French Touch jest więc doskonałą okazją do podkreślenia zaangażowania koncernu Total w Polsce. Trzecia edycja rozpoczęła się 15 września. Od tego dnia w ponad 2,5 tys. punktów sprzedaży dostępny będzie bezpłatny magazyn "La Belle Vie!" Jednocześnie prowadzone będą indywidualne działania handlowe partnerów akcji, zaplanowano również turniej Open de Golf French Touch Trophy. Miesiąc później kulminacją tegorocznej edycji będzie uroczysta gala w Teatrze Wielkim w Warszawie. Towarzyszyć jej będą występy artystów z Francji i Polski, pokazy mody, degustacje kulinarne oraz spotkania ze światem filmu, literatury i architektury. Dzień później relację z tego wydarzenia wyemituje TVN.
0 komentarzy dodaj komentarz