Na wszystkich stacjach paliw sieci Lotos klienci mogą od czerwca korzystać z programu premiowego Navigator.
Liczba stacji uczestniczących w programie zwiększyła się o blisko 75% (z 280 do ponad 480), ponieważ akcja objęła również stacje Lotos Optima.
Analizy spółki Lotos wskazują, że posiadacze kart Navigator coraz częściej korzystają z ofert premiowanych w programie, takich jak paliwa Dynamic, myjnia albo gastronomia.
Program premiowy Navigator został uruchomiony w 2009 r. Na przestrzeni 8 lat jego funkcjonowania wydano już ok. 3,7 mln kart. W ciągu ostatnich 12 miesięcy Lotos wprowadził cztery aktualizacje katalogu nagród, a ich liczba nagród wzrosła do 160.
Zdobyte w programie punkty można przekazywać także na cel charytatywny, na rzecz Stacji Morskiej w Helu (uczestnik Navigatora finansuje wówczas zakup morskich ryb dla stałych mieszkańców fokarium). Akcja prowadzona pod hasłem "Zapunktuj foce śledzia" jest elementem projektu "Kierunek Bałtyk", związanego z ochroną bałtyckiej populacji foki szarej oraz innych zagrożonych gatunków naszego morza.
0 komentarzy dodaj komentarz