ZF Aftermarket ogłasza nową odsłonę kampanii TRW "True Originals" ("Prawdziwe Oryginały").
Tym razem firma koncentruje się na podkreśleniu jakości i wytrzymałości części układów hamulcowych, kierowniczych i zawieszenia do pojazdów użytkowych z serii TRW Proequip.
Twarzą akcji został Erik Larsson, zawodowy kierowca ze Szwecji zajmujący się spedycją w rejonie koła podbiegunowego. Kampania multimedialna obejmuje krótki film oraz objaśnia, jak dzięki zapleczu technologicznemu Grupy ZF części marki TRW do pojazdów użytkowych są w stanie sprostać wyczerpującym testom w najcięższych warunkach.
Film opowiada jak lokalni mieszkańcy polegają na Eriku nie tylko w kwestii dostarczania artykułów pierwszej potrzeby, ale i produktów oraz materiałów potrzebnych do codziennego funkcjonowania w ekstremalnym klimacie. Z kolei Erik polega na częściach TRW do pojazdów ciężarowych, dzięki którym może dotrzeć do swoich klientów.
W 2016 roku kampania TRW znalazła się w finale kilku najważniejszych konkursów branżowych, od kategorii najlepszej koncepcji marki po konkursy dla twórców reklam w motoryzacji i marketingu.
0 komentarzy dodaj komentarz