strona główna Aktualności Kampania "True Originals"
2017-06-01, ostatnia aktualizacja 2017-06-01 11:36

Kampania "True Originals"

Fot. ZF

Fot. ZF

ZF Aftermarket ogłasza nową odsłonę kampanii TRW "True Originals" ("Prawdziwe Oryginały").

Tym razem firma koncentruje się na podkreśleniu jakości i wytrzymałości części układów hamulcowych, kierowniczych i zawieszenia do pojazdów użytkowych z serii TRW Proequip.

Twarzą akcji został Erik Larsson, zawodowy kierowca ze Szwecji zajmujący się spedycją w rejonie koła podbiegunowego. Kampania multimedialna obejmuje krótki film oraz objaśnia, jak dzięki zapleczu technologicznemu Grupy ZF części marki TRW do pojazdów użytkowych są w stanie sprostać wyczerpującym testom w najcięższych warunkach.

Film opowiada jak lokalni mieszkańcy polegają na Eriku nie tylko w kwestii dostarczania artykułów pierwszej potrzeby, ale i produktów oraz materiałów potrzebnych do codziennego funkcjonowania w ekstremalnym klimacie. Z kolei Erik polega na częściach TRW do pojazdów ciężarowych, dzięki którym może dotrzeć do swoich klientów.

W 2016 roku kampania TRW znalazła się w finale kilku najważniejszych konkursów branżowych, od kategorii najlepszej koncepcji marki po konkursy dla twórców reklam w motoryzacji i marketingu.



Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2