Ostatni rok był dla firmy Hella Polska okresem dynamicznego rozwoju i zmian.
Od lipca 2009 zaczęła prowadzić sprzedaż urządzeń diagnostycznych Hella Gutmann Solutions, a w grudniu 2009 przejęła od firmy Mar-Art Behr Service sp. z o. o. w Krakowie, za obopólnym porozumieniem stron, sprzedaż i dystrybucję produktów Behr Hella Service (tj. artykułów z zakresu klimatyzacji i chłodzenia – tzw. systemy termiczne).
Duże zmiany zaszły w firmie także w lipcu 2010. Od pierwszego dnia tego miesiąca siedziba Hella Polska została przeniesiona do nowego, większego biurowca w Warszawie, przy Wale Miedzeszyńskim 552. 1 lipca była również dniem, w którym zmienił się prezes spółki – poprzedni prezes zarządu, Maciej Trociński, został dyrektorem ds. rozwoju strategicznego, nowym został Michał Koszałka. W firmie powstał także trzyosobowy Dział Obsługi Klienta, z wydzieloną bezpośrednią linią telefoniczną 22 514 17 70.
0 komentarzy dodaj komentarz