Większy import i popyt na samochody używane, powiększanie oferty o nowe produkty oraz działania promocyjne przełożyły się na wzrost sprzedaży firmy AD Polska w 2016 roku. Dużym powodzeniem cieszyła się również pierwsza edycja konkursu "Supermechanik AD 2016".
W ubiegłym roku portfolio filmy zostało powiększone (na zasadzie wyłączności w Polsce) o pióra wycieraczek Champion, filtry FRAM oraz elementy układu hamulcowego FTE. Oferta części powiększyła się ponadto o regenerowane fabrycznie turbosprężarki marki Turbos Hoet.
W 2017 roku w katalogu AD pojawi się m.in. osprzęt elektryczny, podzespoły elektroniczne, elementy jednostek napędowych, części do samochodów dostawczych oraz narzędzia i wyposażenie warsztatowe marki King Tony.
AD Polska zaprasza klientów do udziału w licznych promocjach, programie lojalnościowym AD Klub oraz proponuje szkolenia organizowane w ramach Akademii Techniki Samochodowej z firmą BETiS.
0 komentarzy dodaj komentarz