NSK ogłasza wejście na niezależny rynek części samochodowych (IAM). Spółka opracowała strategię, która zapewni jej partnerom i właścicielom warsztatów osiągniecie większej wydajności, zyskowności oraz efektywności.
Firma NSK jest przekonana, że istnieją dobre prognozy wzrostu dla rynku IAM, zwłaszcza w przypadku łożysk kół. W Europie Zachodniej firma NSK początkowo skoncentruje się na rynkach Niemiec i Francji, pomimo że są one mocno nasycone i charakteryzują się wysoko rozwiniętą konkurencją.
Kolejnym celem będzie Rosja, która jako rynek wschodzący charakteryzuje się odmienną dynamiką i bardzo dużym potencjałem ekspansji. Struktura popytu i sposób prowadzenia biznesu bardzo się różnią w Rosji, dając możliwości szybkiego wzrostu. NSK wykazuje zainteresowanie również innymi rynkami wschodzących, takimi jak Turcja i Bliski Wschód.
Głównym celem firmy w nadchodzących miesiącach będzie zwiększenie poziomu rozpoznawalności marki NSK w segmencie części zamiennych. W ciągu następnych 3 do 5 lat spółka chce zbudować długoterminowe partnerstwo we wszystkich krajach, które leżą w sferze zainteresowań NSK Europe, czyli od Rosji na wschodzie do Islandii na zachodzie. Aby ułatwić ten proces uruchomiono stronę www.nsk-autoaftermarket.com dla klientów z rynku wtórnego. W witrynie można znaleźć informacje o produktach i usługach firmy NSK.
0 komentarzy dodaj komentarz