Firma TRW Aftermarket rozpoczyna kolejny etap kampanii "True Original – Prawdziwy Oryginał".
Tym razem akcja koncentruje się na sprzedawanych pod marką TRW-Lucas częściach hamulcowych oraz akcesoriach do motocykli i skuterów i wyjaśnia, dlaczego motocykliści ceniący bezpieczeństwo, wydajność i niezawodność wybierają właśnie tę markę.
Bohaterem najnowszej części kampanii jest entuzjasta motocykli Krzysztof Kociołek, Sales Development Manager ds. oferty TRW Moto.
Dostępny na stronie www.trwaftermarket.com/pl/moto/ film oraz liczne zdjęcia powstały na Drodze Transfogaraskiej w Rumunii. Krzysztof Kociołek wyjaśnia, jak jego zamiłowanie do motocykli i związek ze społecznością motocyklistów pomagają zrozumieć, czego zwolennicy jednośladów oczekują oni od marki TRW-Lucas, oraz jak technologia TRW może te oczekiwania spełnić.
0 komentarzy dodaj komentarz