strona główna Aktualności Kampania "True Original"
2016-10-24, ostatnia aktualizacja 2016-10-24 09:18

Kampania "True Original"

Fot. TRW

Fot. TRW

Firma TRW Aftermarket rozpoczyna kolejny etap kampanii "True Original – Prawdziwy Oryginał".

Tym razem akcja koncentruje się na sprzedawanych pod marką TRW-Lucas częściach hamulcowych oraz akcesoriach do motocykli i skuterów i wyjaśnia, dlaczego motocykliści ceniący bezpieczeństwo, wydajność i niezawodność wybierają właśnie tę markę.

Bohaterem najnowszej części kampanii jest entuzjasta motocykli Krzysztof Kociołek, Sales Development Manager ds. oferty TRW Moto.

Dostępny na stronie www.trwaftermarket.com/pl/moto/ film oraz liczne zdjęcia powstały na Drodze Transfogaraskiej w Rumunii. Krzysztof Kociołek wyjaśnia, jak jego zamiłowanie do motocykli i związek ze społecznością motocyklistów pomagają zrozumieć, czego zwolennicy jednośladów oczekują oni od marki TRW-Lucas, oraz jak technologia TRW może te oczekiwania spełnić.



Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2