Dzięki aplikacji Yanosik kierowcy mogą się wymieniać na informacjami na temat zagrożeń na drogach i utrudnień w ruchu.
Producent Yanosika zorganizował kampanię reklamową dla szkół, których uczniowie zwyciężyli w konkursach Młodych Mechaników i Lakierników oraz dla warsztatu, w którym pracuje najlepszy mechanik Targów Techniki Motoryzacyjnej.
Aplikacja potrafi wyświetlać reklamy kontekstowe. Na przełomie czerwca i lipca kierowcy podróżujący przez województwa dolnośląskie i lubelskie mogli zobaczyć reklamy promujące zwycięzców zawodów, które odbyły się w kwietniu w Poznaniu. Najlepsza para młodych lakierników uczy się w Zespole Szkół nr 5 w Wałbrzychu, a nieopodal, w Świdnicy, znajduje się warsztat mechaniczny Forpol; pracuje tam Kazimierz Droszczak, najlepszy mechanik Targów Techniki Motoryzacyjnej. W Radzyniu Podlaskim (woj. lubelskie) mieści się natomiast Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych, którego uczniowie po raz drugi z rzędu wygrali Mistrzostwa Młodych Mechaników.
0 komentarzy dodaj komentarz