Firma Inter Cars otrzymała wyróżnienie w konkursie Employer Branding Stars. W kategorii najlepsze działania digital doceniono program Master Mechanik.
Employer Branding Stars jest konkursem organizowanym przez Employer Branding Institute. Jego celem jest wyłonienie najlepszych działań z zakresu budowania wizerunku pracodawcy.
W konkursie uczestniczyły firmy realizujące najlepsze kampanie (w tym z zakresu marketingu rekrutacyjnego oraz komunikacji wewnętrznej). Oceniało je jury tworzone przez ekspertów branży HR, komunikacji wewnętrznej, PR, mediów, employer branding, reklamy, marketingu i social mediów.
Nagrody przyznano w 9 kategoriach: najlepsza kampania employer branding (budżet powyżej 100 tys. zł i budżet poniżej 100 tys. zł), najlepsze wewnętrzne działania employer branding, najlepszy pomysł kreatywny, najlepsza strona kariery, najlepsze wideo, najlepsze materiały rekrutacyjne, najlepsze wykorzystanie social mediów, najlepsze działania offline i najlepsze działania digital.
W ostatniej kategorii wyróżnienie otrzymał Inter Cars. Jury doceniło realizowany przez spółkę program Master Mechanik. Ocenie poddano innowacyjność i oryginalność działań, dopasowanie do grupy odbiorców, integralność z ofertą pracodawcy oraz uzyskane efekty.
0 komentarzy dodaj komentarz