Portal Motointegrator pomaga użytkownikom samochodów wyszukiwać potrzebne części zamienne i miejsce ich profesjonalnego montażu, a warsztaty uczestniczące w tym programie pozyskują nowych klientów.
Oprócz usług naprawczych i serwisowych warsztaty związane z Motointegratorem oferują również przeglądy samochodów i polisy ubezpieczeniowe. Nową rozwojową szansą stała się dla nich nawiązana ostatnio współpraca pomiędzy portalem MI a PZU Pomoc, ponieważ z jednej strony zajmą się dodatkowo dystrybucją kart PZU Pomoc, a z drugiej – staną się partnerami przyjmującymi pojazdy z usterkami mechanicznymi, odholowywane w ramach usług assistance.
Zdaniem Dominika Kochańskiego (na zdjęciu po lewej) - kierownika projektu Motointegrator.pl w Inter Cars SA: Liczba klientów obsługiwanych za pośrednictwem assistance PZU Pomoc wynieść powinna ok. 60 000 rocznie. Obecnie trwają już szkolenia pracowników Call Center PZU Pomoc. Tworzone są też wspólne procedury realizacji tego rodzaju zleceń. Warsztaty należące do Motointegrator.pl w swojej ofercie sprzedaży będą miały dwa typy kart PZU Pomoc: karta 60-dniowa oraz karta roczna. Po zakupie i aktywacji karty, klient uprawniony jest do korzystania z bezpłatnych usług assistance PZU Pomoc zgodnie z warunkami pakietu. Dodatkową korzyścią dla posiadacza aktywnej karty PZU Pomoc jest udział w programie rabatowym Motointegratora (zniżki do 10% na wybrany asortyment z oferty Inter Cars SA). Oferta pomocy na drodze skierowana jest również do użytkowników aut nieposiadających karty. Opłaty rozliczane są wówczas na podstawie taryfikatora PZU Pomoc. |
Pozytywnie ocenia nawiązaną współpracę także Grzegorz Goluch (na zdjeciu po prawej) - prezes zarządu PZU Pomoc: Oferujemy coś więcej niż tylko holowanie. Karta Klubu PZU Pomoc gwarantuje klientom nie tylko skuteczną opiekę w trudnych dla nich chwilach, lecz również, a nawet przede wszystkim, szeroki wachlarz kompleksowych usług oraz możliwość korzystania z wielu dodatkowych akcji i promocji dostępnych tylko dla klubowiczów. Kluczową sprawą dla nas jest dobór partnerów, dzięki którym możemy w praktyce realizować składane obietnice. Nasi partnerzy muszą oferować nowoczesną, przyjazną i rzeczywiście pomocną usługę. Dlatego tak bardzo spodobała się nam idea Motointegratora. Centrum Alarmowe PZU obsługuje miesięcznie ok. 10 tysięcy zgłoszeń dotyczących uszkodzonych samochodów i cały czas następuje wzrost liczby zgłoszeń, więc niezbędny stał się partner dysponujący ogólnokrajową siecią godnych zaufania warsztatów. Ważny jest tu także szybki dostęp do części zamiennych, gdyż to znacząco skraca czas naprawy mechanicznej. Dlatego od początku czerwca klienci dzwoniący po pomoc do Centrum Alarmowego PZU są informowani o zaletach korzystania z usług Motointegratora. |
Sprawność całego systemu zależy w znacznej mierze od wykorzystywanych w nim rozwiązań informatycznych, te zaś podlegają stałemu doskonaleniu. Mówi o tym Krzysztof Rokicki (na zdjęciu po lewej) - z-ca dyrektora ds. analiz biznesowych Inter Cars SA: W naszym portalu dajemy klientowi możliwość wyszukania towarów, warsztatów oraz usług motoryzacyjnych (przeglądy, konserwacja i naprawy). Służąca do tego wyszukiwarka pozwala na odnalezienie odpowiedniej pozycji z ponad miliona części dostępnych w Inter Cars SA za pomocą katalogu pojazdu. Z kolei wyszukiwarka warsztatów, oprócz funkcji odnajdywania ich najbardziej dogodnej dla klienta lokalizacji (przy nazwie warsztatu pojawia się jego wizytówka zawierająca dane adresowe), pozwala również poznać zakres świadczonych w nich usług. Dla użytkowników pojazdów naprawiających je samodzielnie istnieje też możliwość zakupu części i odbioru ich w najbliższym warsztacie, który działając w tym wypadku jak placówka handlowa uzyskuje z tego tytułu odpowiednią marżę, a także możliwość zachęcenia klienta do korzystania z profesjonalnych usług teraz lub w przyszłości. Wspomniana już wizytówka prezentuje także usługi wykonywane przez warsztat oraz informuje o jego przynależności do konkretnej sieci serwisowej. |
0 komentarzy dodaj komentarz