Produkowane przez firmę TRW nowe tarcze hamulcowe SP zachowują kształt i sprawność nawet przy ekstremalnych obciążeniach termicznych.
Przeznaczone do aut wyścigowych tarcze mają dwuczęściową budową oraz system dziesięciu w pełni pływających elementów. Pierścień zewnętrzny z wytrzymałej stali pracuje swobodnie wraz z frezowanym pierścieniem wewnętrznym wykonanym z czarnego anodowanego aluminium. Pozwala to zapobiec odkształceniu i skrzywieniu nawet gdy pierścień zewnętrzny ulegnie rozciągnięciu w skrajnych warunkach. Pierścień zewnętrzny ma grubość 5,5 mm i dlatego można go stosować z seryjnymi zaciskami. Materiał jest niezwykle odporny na ścieranie i cechuje go długa żywotność.
Tarcze są dostępne w dwóch wariantach: SP z perforowanym pierścieniem zewnętrznym oraz SP-RAC o sportowym kształcie. Obie wersje można stosować we wszystkich kategoriach wyścigowych (elementy nie mają homologacji wymaganej do poruszania się po drogach). Tarcze SP współpracują ze wszystkimi okładzinami hamulcowymi TRWmoto.
0 komentarzy dodaj komentarz