Kładąc nacisk na badania firma Sogefi dąży do poprawy wydajności i efektywności filtracji, ograniczenia wielkości i masy filtrów, a także ich wpływu na środowisko naturalne. Wydatki w tej dziedzinie wzrosły z 2 do 3 procent w ciągu ostatnich lat.
Sogefi jest twórcą technologii separacji wody Diesel3Tech, która łączy trzy wydajne materiały filtracyjne w pojedynczym elemencie, co pozwala uzyskać filtrację zanieczyszczeń o rozmiarze do 4 µm na poziomie 97,5% oraz separację wody do 99%. Technologia ta jest stosowana obecnie zarówno w filtrach na pierwszy montaż, jak i na rynek wtórny.
W roku 2015 firma Sogefi stworzyła innowacyjny, wymienny moduł filtra Diesla stosowany w platformie CMF1 marki Renault. Dzięki użyciu opatentowanego, unikatowego systemu wymiany filtra udało się zintegrować wkład filtracyjny z nakręcaną pokrywą modułu, a wymiana filtra stała się łatwiejsza i bardziej czysta. Filtr nie musi być dotykany w procesie wymiany. Eliminuje to ryzyko jego zanieczyszczenia, co z kolei mogłoby się przełożyć na zanieczyszczenie delikatnych elementów systemu wtrysku paliwa.
Kolejnym patentem Sogefi jest krzyżowy element stosowany w filtrach Purflux L358A, CoopersFiaam FA5747AECO oraz Fram CH9973AECO. Część została zaprojektowana z myślą o czystym serwisowaniu zaworu spustowego oleju.
Oferta Sogefi na rynek wtórny obejmuje filtry oleju, powietrza, paliwa oraz kabinowe do pojazdów europejskich, amerykańskich i azjatyckich. Z kolei produkty marki SogefiPRO są stosowane w samochodach użytkowych. W roku 2014 roku firma Sogefi wprowadziła na rynek ponad 150 nowych produktów.
0 komentarzy dodaj komentarz