Akcja "Żarówka czy świeczniówka" zorganizowana przez firmę OSRAM pomaga w sprawdzeniu, czy kupuje się oryginalne produkty oświetleniowe do samochodów.
Z badań wykonanych przez instytut ARC Rynek i Opinia wynika, że oryginalność produktów oświetleniowych sprawdza zaledwie 6% kierowców. Firma OSRAM uruchomiła zatem serwis www.czyoryginal.pl, w którym na podstawie zdjęć (wykonanych np. za pomocą smartfona) można sprawdzić, czy produkt jest oryginalny. Z kolei na stronie www.oryginalneibezpieczne.pl znajduje się lista dystrybutorów marki OSRAM.
2016-01-15 22:54
żarówki
Marek Marecki
Godna pochwały akcja, niestety ja się wcześniej zdążyłem raz naciąć na tanie marketowe żarówki, które padły po kilku miesiącach... A na bazarach i giełdach to już zwłaszcza tego pełno...
1 komentarzy dodaj komentarz