strona główna Aktualności Amortyzatory Bilsteina w supersamochodzie
2015-12-11, ostatnia aktualizacja 2015-12-11 06:00

Amortyzatory Bilsteina w supersamochodzie

Fot. Bilstein

Fot. Bilstein

Prototyp sportowego coupe Alfa Romeo 4C został zaprezentowany w 2011 roku, a na jego seryjną wersję trzeba było czekać jeszcze dwa lata. Od tego czasu auto zdobyło liczne nagrody, ustanowiło rekord okrążenia na torze Nurburgring i pełniło funkcję pojazdu safety car podczas zawodów Superbike World Championship.

Specjaliści firmy Bilstein postanowili ulepszyć oryginalne amortyzatory alfy. Zastosowali przy tym zestaw gwintowanych amortyzatorów B16 PSS10 wyposażonych w przełącznik wyboru trybu jazdy (komfort lub sport). W każdym z nich można regulować nastawy: poziom od jeden do trzy nadaje miękkości, cztery lub pięć odpowiada oryginalnemu zawieszeniu samochodu, zaś od sześciu do dziesięciu uzyskiwana jest stopniowa twardość zapewniająca przyczepność na nawierzchni drogi bądź toru wyścigowego.

Do kompletu amortyzatorów B16 PSS10 dodano sprężyny ERS firmy Eibach, które poza zachowaniem oryginalnego prześwitu pozwalają też na jego obniżenie o 30 mm.



Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2