Podczas X Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych, które odbyło się 1 grudnia 2015 roku Polska Izba Motoryzacji po raz dziesiąty ogłosiła wyniki Badania Satysfakcji ze współpracy Warsztatów Naprawczych z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi.
Łącznie oceniano 20 firm ubezpieczeniowych: Allianz, Aviva, AXA, Benefia, BRE Ubezpieczenia, Compensa, Concordia, Ergo Hestia, Generali, Gothaer, Interrisk, Liberty Ubezpieczenia, Link4, MTU, Proama, PZU, TUW TUW, TUW TUZ, Uniqa i Warta.
Nagrodę główną – statuetkę Złotego Zderzaka – otrzymało STU Ergo Hestia, którego ocena średnia wyniosła 3,923 (3,41 w 2014 roku); na drugim miejscu, tak jak przed rokiem, znalazło się TUiR Allianz z oceną 3,919 (3,26 w 2014 roku). Trzecie miejsce zajął tym razem PZU z wynikiem 3,80 (2,94 w 2014 roku).
Złoty Zderzak to jedyne w Polsce badanie, w którym warsztaty naprawcze oceniają firmy ubezpieczeniowe. Klient naprawiający samochód w warsztacie często wybiera opcję naprawy bezgotówkowej i chce by to warsztat w jego imieniu załatwił wszelkie formalności z ubezpieczycielem. W praktyce oznacza to, że klient jest w serwisie tylko dwa razy: zostawia rozbity samochód, a później odbiera naprawiony.
W tegorocznej edycji badania oceniane były między innymi:
Organizatorem forum i badania jest Polska Izba Motoryzacji.
0 komentarzy dodaj komentarz