Liqui Moly rozszerza gamę swoich produktów. Niemiecka firma wprowadza linię dla profesjonalistów Pro-Line i mocno otwiera się na rynek motocykli.
Na konferencji prasowej, która odbyła się 17 lutego 2015 roku w Jankach pod Warszawą, prezes Liqui Moly Polska Piotr Kasprzak przedstawił plany firmy na nowy rok oraz pokazał nowe produkty dla warsztatów samochodowych.
Jak zapewnia producent, seria Pro-Line ma silniejsze, bardziej skoncentrowane składniki aktywne w porównaniu z linią podstawową, dzięki czemu szybciej działa i skraca czas czynności przy samochodzie. Drugą ważną cechą tych produktów jest specjalna budowa puszek. Zostały one skonstruowane w taki sposób, by aplikacja preparatu była skuteczna w każdym położeniu puszki, na przykład dnem do góry albo po przechyleniu puszki na bok.
Gama Pro-Line liczy 19 pozycji katalogowych. Wśród nowości są między innymi produkty przeznaczone do układu chłodzenia silnika Pro-Line Oczyszczacz chłodnicy i Pro-Line Uszczelniacz chłodnicy. Pierwszy z nich rozpuszcza uciążliwą zawiesinę, która czasem pojawia się w płynie chłodzącym, a drugi tamuje drobne i trudne do zlokalizowania wycieki z całego układu chłodzenia. Dwa kolejne nowe produkty to Pro-Line Odrdzewiacz, który odblokowuje zardzewiałe i zapieczone elementy i śruby, oraz Pro-Line Pasta ceramiczna – przydatna podczas montażu klocków hamulcowych czy wtryskiwaczy common rail.
Na konferencji pokazano także zestaw do naprawy szyb samochodowych. Walizka z zestawem zawiera m.in. lusterko inspekcyjne, uchwyt do aplikacji wypełniacza oraz żywicy do utwardzania, lampę UV (6 W), miniszlifierkę z adapterem do szlifowania oraz pastę do polerowania szkła. Zestaw pozwala naprawiać pęknięcia, o ile nie powstały one w polu widzenia kierowcy, a ich średnica nie przekracza monety dwuzłotowej.
Liqui Moly chce się mocniej otworzyć na rynek jednośladów. Jak tłumaczył prezes Kasprzak (który sam trzyma w garażu harleya), w zeszłym roku sprzedaż motocykli w Polsce wzrosła o 20% w porównaniu z rokiem 2013. Sprzedałoby się więcej, ale... w sklepach zabrakło jednośladów.
Nowa oferta obejmuje:
• oleje silnikowe (do silników dwu- i czterosuwowych),
• oleje przekładniowe,
• oleje zawieszeniowe,
• oleje do filtra powietrza,
• smary do łańcuchów,
• dodatki do olejów,
• dodatki do paliwa,
• środki do czyszczenia i uszczelniania chłodnic,
• kosmetyki motocyklowe (do czyszczenia pojazdów, a także kasków i strojów ochronnych).
Produkty są specjalizowane – inne do streetu, inne do off-roadu itd.
W ramach kampanii marketingowej Liqui Moly zaangażowało się w dostawy olejów do motocyklowych zawodów moto 2 i moto 3. W Polsce firma sponsoruje wyścigi motoGP, a w jej barwach jeździ Wojciech Zawidzki.
W 2014 roku dynamika sprzedaży Liqui Moly Polska wyniosła 20%. Podobne założenia są na bieżący rok. – Dostaniemy duże wsparcie dla sektora motocyklowego. Powiem arogancko, że ja to zrobię – uśmiecha się prezes Kasprzak.
0 komentarzy dodaj komentarz