Firma Sogefi opracowała wkłady filtra oleju napędowego wykorzystujące autorską technologię Diesel3Tech, która zapewnia niezawodność w temperaturach niższych od zera.
Diesel3Tech łączy trzy materiały filtracyjne. Pierwsze dwie warstwy zapobiegają przedostawaniu się zanieczyszczeń do paliwa i zapewniają filtrację na poziomie 95% dla cząstek o wymiarach do 4µm. Trzecia warstwa jest wykonana z hydrofobowej (odpychającej cząsteczki wody) siatki z tworzywa sztucznego, która gwarantuje usunięcie do 99% wody, bez względu na wielkość jej kropli.
Technologia Diesel3Tech spełnia wymagania nowych olejów napędowych bazujących na paliwie ULSD (o bardzo niskiej zawartości siarki) oraz pierwszej generacji biopaliw na bazie estrów metylowych roślinnych i zwierzęcych kwasów tłuszczowych (tzw. paliw FAME).
Nowe paliwa zawierają większą ilość emulsji wodnej. Mniejsze krople wody i zwiększona trwałość emulsji powodują, że tradycyjne separatory wody nie dają sobie z nimi rady, co zwiększa ryzyko uszkodzeń nowoczesnych, wysokociśnieniowych układów wtryskowych.
Skuteczność wkładu filtra oleju napędowego firmy Sogefi wykonanego w technologii Diesel3Tech (Purflux C507A, CoopersFiaam FA5757A i Fram C10026A) potwierdziły testy przeprowadzone przez niezależne laboratorium.
0 komentarzy dodaj komentarz