W listopadzie ubiegłego roku koncern BMW zaprezentował nowy model Mini. Trzecia wersja kompaktowego samochodu pojawiła się wraz z nową serią silników, do których należy również pierwszy 3-cylindrowy model bawarskiego producenta.
Świece zapłonowe do wszystkich nowych jednostek napędowych dostarcza firma NGK. Oryginalnym wyposażeniem 3-cylindrowego modelu jest świeca SILZKGR8B8S z podwójnych metali szlachetnych z irydowym wierzchołkiem na elektrodzie centralnej, platynową płytką na elektrodzie masy oraz z biheksaagonalnym gwintem M10. Element ten na wydłużony izolator oraz połączenie kubkowe. Metale szlachetne w elektrodach gwarantują niezawodność zapłonu i najwyższą wydajność silnika nawet przy bardzo wysokich obrotach i dużych turbulencjach mieszanki. Z kolei nowy kształt izolatora i końcówki skutkuje zwiększoną odpornością na przebicia i awarie elektryczne nawet przy ekstremalnie wysokich poziomach napięcia zapłonowego.
Topowy model wśród nowych Mini jest wyposażony w dwulitrowy, czterocylindrowy turbodoładowany silnik. Również on ma instalowaną na oryginalnym wyposażeniu świecę zapłonową SILZKGR8B8S firmy NGK.
0 komentarzy dodaj komentarz