Firma Tenneco zainaugurowała działalność platformy Vision, która towarzyszy tegorocznej, trzeciej już edycji kampanii drogowej Tenneco w Tasie (Tenneco on Tour).
Podczas kampanii prezentowane są części układów kontroli emisji spalin marki Walker oraz systemy kontroli jazdy, układy kierownicze i zawieszenia marki Monroe. Akcja Tenneco w Trasie ma na celu zaznajomienie pracowników warsztatów z najnowszą generacją części kontroli jazdy, emisji spalin oraz układów zawieszenia stosowanych zarówno jako wyposażenie oryginalne (OE), jak i sprzedawanych na rynku wtórnym.
Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem dwóch nowoczesnych pojazdów szkoleniowych. W jednym z nich odbywają się interaktywne prezentacje oraz wystawy produktów i układów. Drugi pojazd pełni rolę platformy szkoleniowej Tenneco Vision. Specjaliści marek Monroe i Walker prowadzą w nim szkolenia, dzięki którym pracownicy warsztatów mają okazję uzupełnić wiedzę techniczną oraz zdobyć nowe umiejętności.
Więcej informacji o kampanii Tenneco w Trasie zamieszczono na stronie www.tennecoontour.eu.
Tenneco ma siedzibę w Lake Forest (USA, stan Illinois). Firma zatrudnia na całym świecie około 26 tysięcy pracowników, a jej obroty sięgają 8 miliardów dolarów. Tenneco jest jednym z największych projektantów, producentów oraz sprzedawców systemów kontroli emisji spalin i właściwości jazdy. Przedsiębiorstwo oferuje swoje produkty pod kilkoma markami – m.in. Monroe, Walker, XNOx oraz CleviteElastomer.
Szkolenia Monroe Walker Zawieszenia Kampania układy kierownicze Tenneco on Tour układy kontroli emisji spalin prezentacje Tenneco w Trasie systemy kontroli jazdy
0 komentarzy dodaj komentarz