Od 2002 roku Hyundai jest partnerem stowarzyszenia FIFA, które co cztery lata organizuje mistrzostwa świata w piłce nożnej.
W czasie tegorocznego mundialu ponad 4,4 mln osób odwiedziło europejskie fan parki Hyundaia aby wspólnie kibicować narodowym drużynom. W czterech miastach: Berlinie, Madrycie, Turynie i Sarajewie można było śledzić transmisje rozgrywek z Brazylii na ekranach o powierzchni 40 m2. Hyundai zadbał też o konkursy dla fanów piłki nożnej. Podczas meczu finałowego parki gościły ponad 700 tysięcy osób.
Kibice na całym świecie mogli również zakładać wirtualne fan parki dzięki programowi "Pin My Fan Park" i stronie worldcup.hyundai.com. W rezultacie powstało 670 tysięcy fan parków online. Uczestnicy wspólnej zabawy mieli szansę wziąć udział w wielu grach z atrakcyjnymi nagrodami.
Podczas mistrzostw wszystkie drużyny narodowe przemieszczały się autokarami, na których widniały hasła zagrzewające piłkarzy do walki o zwycięstwo. Slogany zostały wyłonione w ramach konkursu "Bądź tam z Hyundaiem". Do konkursu zgłoszono ponad 160 tysięcy propozycji. Oddano na nie ponad milion głosów.
Z okazji mundialu w salonach Hyundaia przygotowano dla klientów specjalną ofertę na modele i10, i20, ix20, i30, ix35 oraz i40. Samochody oferowano w atrakcyjnej cenie z dodatkowym pakietem wyposażenia "Brasil".
0 komentarzy dodaj komentarz