Na torze Imola w północnych Włoszech 18 maja odbyły się wyścigi europejskiej serii Le Mans (ELMS). W wyścigach najwyższej klasy LMP2 aż siedmiu z dziesięciu zawodników wybrało ogumienie Dunlopa.
Dunlop przygotowuje dwie mieszanki na suchą pogodę na każdy wyścig. Tor Imola wyróżnia się słabą przyczepnością, dlatego właśnie na nim zadebiutowały nowe opony o specjalnym składzie. Oprócz nowej konstrukcji i zmianie profilu tylnego są one o jeden stopień bardziej miękkie niż w roku 2013, co poprawia przyczepność przy jednoczesnym zachowaniu trwałości. Ogumienie takie ta może być kluczem do sukcesu na Le Mans; niedzielna rywalizacja na torze Imola była okazją do zapoznania się z oponami przez zespoły ELMS, które wystąpią w 24-godzinnym wyścigu w czerwcu.
Drugim wariantem są opony o średniej twardości, które pomogły już zwyciężać na torach Silverstone i Spa.
0 komentarzy dodaj komentarz