Grupa wsparcia technicznego firmy Metelli pełni rolę pomostu między działem produkcji a działem handlowym. W ciągu ostatnich dwóch lat dział wsparcia technicznego zajmował się różnymi problemami zgłaszanymi przez klientów.
Spółka organizowała spotkania, w czasie których klienci zwiedzali zakłady produkcyjne pod opieką przewodnika. W takich sesjach (przeprowadzonych zarówno w siedzibie firmy, jaki i w placówkach dystrybutorów) uczestniczyli przedstawiciele handlowi oraz właściciele serwisów.
W 2013 roku we Włoszech i za granicą odbyło się ponad 20 szkoleń, mających na celu przekazanie wiedzy technicznej użytkownikom oraz sprzedawcom. Uczestnicy zajęć mieli okazję zapoznać się z głównymi innowacjami w dziedzinie elementów wytwarzanych przez firmę Metelli. Pomoc techniczna dotyczyła przede wszystkim pomp wodnych i obejmowała demonstrację najbardziej powszechnych problemów napotykanych podczas ich montażu oraz na analizie problemów związanych z uszkodzeniami.
0 komentarzy dodaj komentarz